• Μετάβαση στο κυρίως περιεχόμενο

covid-2019

Open/Close menu
  • ΜΟΝΤΕΛΑ
  • ΑΓΟΡΑΖΩ NISSAN
    • ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
    • ΕΓΓΥΗΣΗ NISSAN
    • ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
    • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
    • SHOP @ HOME
    • NISSAN MATCHMAKER
    • OFFERS
  • ΤΟ NISSAN ΜΟΥ
    • TO ΔΙΚΟ ΜΟΥ NISSAN
    • ΒΙΒΛΙΑ ΟΔΗΓΙΩΝ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΦΥΛΛΑΔΙΑ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΒΟΗΘΕΙΑ NISSAN
  • AFTER SALES
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ AFTER SALES
    • NISSAN E-ΡΑΝΤΕΒΟΥ
    • e-SHOP
    • PICK UP & DROP
    • ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
    • NISSAN 3+
    • ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ & ΑΞΕΣΟΥΑΡ
    • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ SERVICE
    • ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • E-MOBILITY
    • NISSAN ELECTRIC
    • NISSAN ΗΛΕΚΤΡOKIΝΗΣΗ
    • 100% ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
    • e-POWER
    • HYBRID
    • MILD HYBRID
    • e-4ORCE
    • NISSANCONNECT SERVICES
    • NISSANCONNECT apps
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ NISSANCONNECT
    • IN-CAR SYSTEMS
    • ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ
    • ΚΙΝΗΤΡΑ ΑΓΟΡΑΣ «ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ»
  • 60 ΧΡΟΝΙΑ NISSAN
    • 60 ΧΡΟΝΙΑ
    • 60 YEARS
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΜΠΟΡΟΥ
  • ΦΥΛΛΑΔΙΑ
  • TEST DRIVE
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΠΑΡΟΧΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΓΙΑ ΜΤΧ
  • NEWSLETTER
  • ΕΜΠΕΙΡΙΑ NISSAN
  • ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
  • ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΟ NISSANCONNECT
  • ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΟ DRIVER'S GUIDE APP
  • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
  • ΟΛΑ
  • ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ
  • ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ
  • ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Νεο Juke
e-power
Νέο Qashqai
e-power
x-trail
e-power
Nissan Leaf
Nissan ARYIA
TOWNSTAR
TOWNSTAR
Nissan NV300
INTERSTAR
Νεο Juke
e-power
Νέο Qashqai
e-power
x-trail
e-power
Nissan Leaf
Nissan ARYIA
TOWNSTAR
TOWNSTAR
Nissan NV300
INTERSTAR
Nissan Leaf
Nissan ARYIA
TOWNSTAR

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ COVID-19

  • ΕΠΙΠΕΔΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
  • ΣΤΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • SERVICE
  • ΕΓΓΥΗΣΗ

Η ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΑΕ, καθώς και το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών της Nissan αντιμετωπίζουμε την τρέχουσα κατάσταση σχετικά με τον κορωνοϊό (Covid19) πολύ σοβαρά και με αυξημένο αίσθημα ευθύνης.

Πρωταρχική προτεραιότητα για εμάς σε αυτές τις δύσκολες στιγμές παραμένει η ασφάλεια των εργαζομένων μας, των πελατών μας και του κοινωνικού συνόλου.


ΕΠΙΠΕΔΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Επιδίωξή μας είναι να διατηρούμε τα επίπεδα εξυπηρέτησης στο υψηλότερο δυνατόν σημείο. Τηρούμε πιστά τις οδηγίες των κρατικών φορέων και τη ισχύουσα νομοθεσία και παραμένουμε ψύχραιμοι μπροστά στις εξελίξεις.

Τη χρονική αυτή περίοδο, οι Εκθέσεις και Συνεργεία μας παραμένουν ανοιχτά. Συνεχίζουμε να παρέχουμε υπηρεσίες πωλήσεων, όπως και after sales service. Όπως είναι φυσικό, τα συνεργεία θα εξυπηρετούν κατά προτεραιότητα εργαζομένους στο σύστημα υγείας, οχήματα ειδικού σκοπού (ασθενοφόρα, Σώματα Ασφαλείας κ.α.).

Παρακαλούμε να επικοινωνείτε με τους κατά τόπους Επισήμους Εμπόρους μας για επακριβείς πληροφορίες.   


ΣΤΙΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ

Κάνοντας χρήση με SMS του κωδικού «Μετακίνηση 2» ή «Β2» στην περίπτωση χρήσης εντύπου βεβαίωσης μετακίνησης, μπορείτε να επισκεφθείτε τις  εκθέσεις αυτοκινήτων, είτε για ενημέρωση, είτε για κλείσιμο παραγγελίας, είτε για την παραλαβή του νέου αυτοκινήτου σας.

Σύμφωνα με τις τελευταίες οδηγίες, το προσωπικό των Εκθέσεών μας, κρατάει τις αποστάσεις ασφαλείας και όπως παντού θα ήταν καλό να αποφεύγετε τις χειραψίες. Όμως ένας ευγενικός χαιρετισμός και ένα χαμόγελο θα σας περιμένουν πάντα. Παρακαλούμε για την κατανόησή σας, καθώς για την δική σας ασφάλεια δεν θα μπορέσουμε να σας προσφέρουμε κάποιο αναψυκτικό ή καφέ όπως πάντα. Η εξυπηρέτησή σας θα γίνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και από απόσταση ασφαλείας. Επειδή το πρόγραμμα λειτουργίας των εκθέσεων μπορεί να μεταβληθεί ανάλογα και με τις οδηγίες των κρατικών φορέων, παρακαλούμε να επικοινωνείτε πριν την επίσκεψή σας. 


SERVICE

Κάνοντας χρήση με SMS του κωδικού « Μετακίνηση 2» ή «Β2» στην περίπτωση χρήσης εντύπου βεβαίωσης μετακίνησης μπορείτε να μεταβείτε στο Συνεργείο/Ανταλλακτικά.

Κατά την διάρκεια του service του αυτοκινήτου σας, λαμβάνουμε τις μέγιστες δυνατές προφυλάξεις, ώστε να σας το παραδώσουμε με ασφάλεια. Επειδή το πρόγραμμα λειτουργίας των συνεργείων μπορεί να μεταβληθεί ανάλογα και με τις οδηγίες των κρατικών φορέων, θα πρέπει να επικοινωνείτε πριν την επίσκεψή σας


ΕΓΓΥΗΣΗ

Για οχήματα εντός εγγύησης, υπό κανονικές συνθήκες θα πρέπει να τηρούνται τα προδιαγεγραμμένα διαστήματα τακτικού service. Εντούτοις,
κατανοούμε πως κάτι τέτοιο θα είναι πολύ δύσκολο τις ερχόμενες εβδομάδες, συνεπώς θα υπάρξει από μέρους μας ευελιξία αναλόγως της εκάστοτε περίπτωσης. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
  • ΒΡΕΙΤΕ ΕΝΑΝ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΕΜΠΟΡΟ
  1. Nissan | Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.
  2. covid-2019

Toggle ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ menu ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

  • FAQ
  • Επικοινωνία
  • WLTP Emissions Testing
  • Προσωπικά Δεδομένα

Toggle ΓΚΑΜΑ NISSAN menu ΓΚΑΜΑ NISSAN

  • Επιβατικά
  • Επαγγελματικά Οχήματα
  • Ηλεκτρικά Οχήματα
  • Rescuers page

Toggle NISSAN NETWORK menu NISSAN NETWORK

  • Βρείτε τον Πλησιέστερο Έμπορο
  • Nissan Intellligent Mobility
  • ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
  • ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΕΔΩ

Toggle Nissan Social menu Nissan Social

  • facebook
  • twitter
  • youtube
  • instagram
  • ΛΤΠΦ
  • ΛΤΠΦ : ΑΡΧΕΙΑ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ / ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΕΚΔΟΣΗΣ/ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ
  • COC
  • Όροι και Προϋποθέσεις

© Nissan Master 2023