Hybrid
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Το Juke επαναπροσδιορίζει όσα γνωρίζαμε για την υβριδική τεχνολογία με μια νέα και ισχυρή οδηγική εμπειρία. Το Nissan Juke Hybrid συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα με έναν βενζινοκινητήρα, ώστε η διαδρομή σας να είναι ποιοτικά αναβαθμισμένη, με τέλεια απόκριση, αθόρυβη και ισχυρή κύλιση. Τα ταξίδια είναι πιο αποτελεσματικά με έως και 24% στην βελτιστοποίηση καυσίμου³. Διατίθεται επίσης με κινητήρα βενζίνης DIG-T 114ps, σε συνδυασμό με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DCT
NISSAN JUKE HYBRID
Hybrid
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Hybrid
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Hybrid
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
145PS
ΙΣΧΥΣ
145PS
ΙΣΧΥΣ
145PS
ΙΣΧΥΣ
Απολαύστε την απόκριση του γκαζιού χάρη στη στιγμιαία ροπή που παρέχει ο ηλεκτροκινητήρας. Η τεχνολογία του Juke Hybrid χρησιμοποιεί ένα έξυπνο κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών χωρίς συμπλέκτη εμπνευσμένο από τη Formula E με τον ηλεκτροκινητήρα και τον βενζινοκινητήρα να λειτουργούν ανεξάρτητα ή μαζί για περισσότερη απόκριση και δυναμισμό. Το όχημα εναλλάσσεται απρόσκοπτα μεταξύ των τρόπων οδήγησης για να ταιριάζει με τις απαιτήσεις σας.
145PS
145PS
145PS
Η καθημερινή μετακίνηση είναι πλέον η καλύτερη στιγμή της ημέρας σας. Με τη μέγιστη ισχύ για όλες τις αστικές μετακινήσεις σας και με 145 PS κάτω από το καπό, σε συνδυασμό με ένα έξυπνο κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών, απολαμβάνετε άμεση ροπή και ησυχία. Απολαύστε αυτή τη διασκεδαστική οδηγική εμπειρία με το Nissan Juke.
Μέχρι και το
80%
Μέχρι και το
80%
Μέχρι και το
80%
Με έως και το 80% του χρόνου οδήγησης στην πόλη να μπορεί πλέον να γίνει με ηλεκτροκίνηση, αλλά χωρίς την ανάγκη φόρτισης στην πρίζα, εξασφαλίζετε μέγιστη απόδοση και απόκριση.²
Μέχρι και
24%
Μέχρι και
24%
Μέχρι και
24%
Με αυτόν τον μοναδικό υβριδικό συνδυασμό ηλεκτρικής οδήγησης στην πόλη, το αναγεννητικό φρενάρισμα ανατροφοδοτεί την ισχύ στην μπαταρία, ενώ ο βενζινοκινητήρας μπαίνει σε λειτουργία μόνο όταν το χρειάζεστε. Τα ταξίδια σας είναι αποδοτικά με έως και 24% χαμηλότερη κατανάλωση, σε σύγκριση με τον βενζινοκινητήρα του Juke με το αυτόματο κιβώτιο.³
Το σύστημα e-Pedal Step σας δίνει την επιλογή του ελέγχου με την χρήση ενός και μόνο πεντάλ, ώστε να μπορείτε να επιταχύνετε και να επιβραδύνετε ενεργά, μέσω και μόνο του πεντάλ γκαζιού. Θα χρειαστεί να αγγίξετε το φρένο μόνο όταν αποφασίσετε να σταματήσετε.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
DIG-T
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
DIG-T
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
DIG-T
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ
114PS
ΙΣΧΥΣ
114PS
ΙΣΧΥΣ
114PS
ΙΣΧΥΣ
200NM
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ
200NM
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ
200NM
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ
Αφουγκραστείτε το δρόμο. Το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων του Nissan Juke διαθέτει γρήγορες αποκρίσεις που κάνουν κάθε συναρπαστική την κάθε διαδρομή.
Το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) του νέου Juke προσφέρει ομαλή και διαδραστική οδήγηση. Όταν απαιτείτε επιδόσεις, το DCT είναι όμορφα αποδοτικό στην απόκρισή του, προσφέροντας ομαλή και γρήγορη αλλαγή στις σχέσεις του κιβωτίου.
Επιλέξτε λειτουργία ECO για απόδοση καυσίμου, Standard για την καλύτερη ισορροπία μεταξύ απόδοσης καυσίμου και επιδόσεων, ή Sport για μέγιστη οδηγική απόλαυση.
Βάλτε την άμεση απόκριση στα χέρια σας. Το προηγμένο κιβώτιο ταχυτήτων 7 ταχυτήτων DCT του Juke διαθέτει χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων (paddles) στο τιμόνι για πιο σπορ αίσθηση, επιτρέποντάς σας να κάνετε αλλαγές χωρίς να αφήνετε το τιμόνι.
1 Τα στοιχεία WLTP που εμφανίζονται είναι για λόγους συγκρισιμότητας. συγκρίνετε μόνο τα στοιχεία με οχήματα που δοκιμάστηκαν με τις ίδιες τεχνικές διαδικασίες. Τα πραγματικά αποτελέσματα οδήγησης στον πραγματικό κόσμο ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με παράγοντες όπως οι καιρικές συνθήκες, το στυλ οδήγησης, το φορτίο του οχήματος ή τυχόν αξεσουάρ που έχουν τοποθετηθεί μετά την εγγραφή.
2 Αριθμός 80% για οδήγηση με ηλεκτρική λειτουργία που αναφέρεται βάσει δεδομένων εσωτερικών δοκιμών σε συνθήκες οδήγησης στην πόλη. Το ποσοστό WLTP είναι 67% (εκκρεμεί η τελική έγκριση το 2022) για οδήγηση με ηλεκτρική λειτουργία με βάση τις τυπικές συνθήκες δοκιμών WLTP. Τα στοιχεία που εμφανίζονται είναι ενδεικτικά και για λόγους συγκρισιμότητας. Τα πραγματικά αποτελέσματα οδήγησης στον πραγματικό κόσμο ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με παράγοντες όπως η φόρτιση εκκίνησης της μπαταρίας, τα αξεσουάρ που τοποθετήθηκαν μετά την εγγραφή, οι καιρικές συνθήκες, ο τρόπος οδήγησης και το φορτίο του οχήματος
3 Βασισμένο στη σύγκριση του Juke Hybrid Techna+ με την έκδοση Juke Βενζίνης DCT Techna+, στον μεικτό κύκλο κατανάλωσης
4 Δεν πρέπει να βασίζεστε αποκλειστικά σε λειτουργίες άνεσης του οδηγού. Ορισμένες λειτουργίες ενδέχεται να μην λειτουργούν σε όλες τις συνθήκες και περιστάσεις. Ταχύτητα και άλλοι περιορισμοί ισχύουν.
Η μετάδοση 5 DCT είναι διαθέσιμη από την κατηγορία Acenta και πάνω.
6 Λειτουργίες οδήγησης είναι στάνταρ για το βαθμό N-Connecta προς τα πάνω.
Αυτά τα στοιχεία προέρχονται από εργαστηριακές δοκιμές σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ και προορίζονται για σύγκριση μεταξύ των διαφόρων τύπων οχημάτων. Οι πληροφορίες δεν αναφέρονται σε συγκεκριμένο μεμονωμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος της προσφοράς. Οι αριθμοί ενδέχεται να μην αντικατοπτρίζουν πραγματικά αποτελέσματα οδήγησης. Ο προαιρετικός εξοπλισμός, η συντήρηση, η οδηγική συμπεριφορά και μη τεχνικοί παράγοντες όπως οι καιρικές συνθήκες ενδέχεται να επηρεάσουν τα επίσημα αποτελέσματα. Τα στοιχεία προσδιορίστηκαν στο πλαίσιο του νέου κύκλου δοκιμής παγκοσμίως εναρμονισμένης διαδικασίας δοκιμής ελαφρών οχημάτων (WLTP)