• Μετάβαση στο κυρίως περιεχόμενο

Δωρεάν οδική βοήθεια

Open/Close menu
  • ΜΟΝΤΕΛΑ
  • ΑΓΟΡΑΖΩ NISSAN
    • ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ
    • ΕΓΓΥΗΣΗ NISSAN
    • ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ
    • ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
    • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
    • SHOP @ HOME
    • NISSAN MATCHMAKER
    • OFFERS
  • ΤΟ NISSAN ΜΟΥ
    • TO ΔΙΚΟ ΜΟΥ NISSAN
    • ΒΙΒΛΙΑ ΟΔΗΓΙΩΝ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΦΥΛΛΑΔΙΑ
    • ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ
    • ΒΟΗΘΕΙΑ NISSAN
  • AFTER SALES
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ AFTER SALES
    • NISSAN E-ΡΑΝΤΕΒΟΥ
    • e-SHOP
    • PICK UP & DROP
    • ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
    • NISSAN 3+
    • ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ & ΑΞΕΣΟΥΑΡ
    • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ SERVICE
    • ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • E-MOBILITY
    • NISSAN ELECTRIC
    • NISSAN ΗΛΕΚΤΡOKIΝΗΣΗ
    • 100% ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
    • e-POWER
    • HYBRID
    • MILD HYBRID
    • e-4ORCE
    • NISSANCONNECT SERVICES
    • NISSANCONNECT apps
    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ NISSANCONNECT
    • IN-CAR SYSTEMS
    • ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ
    • ΚΙΝΗΤΡΑ ΑΓΟΡΑΣ «ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ»
  • 60 ΧΡΟΝΙΑ NISSAN
    • 60 ΧΡΟΝΙΑ
    • 60 YEARS
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ
  • ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΜΠΟΡΟΥ
  • ΦΥΛΛΑΔΙΑ
  • TEST DRIVE
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΠΑΡΟΧΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΓΙΑ ΜΤΧ
  • NEWSLETTER
  • ΕΜΠΕΙΡΙΑ NISSAN
  • ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
  • ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΟ NISSANCONNECT
  • ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΟ DRIVER'S GUIDE APP
  • ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
  • ΟΛΑ
  • ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ
  • ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ
  • ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ
Νεο Juke
e-power
Νέο Qashqai
e-power
x-trail
e-power
Nissan Leaf
Nissan ARYIA
TOWNSTAR
TOWNSTAR
Nissan NV300
INTERSTAR
Νεο Juke
e-power
Νέο Qashqai
e-power
x-trail
e-power
Nissan Leaf
Nissan ARYIA
TOWNSTAR
TOWNSTAR
Nissan NV300
INTERSTAR
Nissan Leaf
Nissan ARYIA
TOWNSTAR

  • Δωρεάν οδική βοήθεια
    Δωρεάν οδική βοήθεια
    • Δωρεάν οδική βοήθεια
    • Nissan 3+
    • Nissan After Sales
    • Pick Up & Drop
    • All Clear Service
Δωρεάν οδική βοήθεια

Δωρεάν Οδική Βοήθεια στους κατόχους παλαιών μοντέλων Nissan!

Για ακόμα μια φορά η Nissan πρωτοπορεί, προσφέροντας Δωρεάν Οδική Βοήθεια για ένα επιπλέον χρόνο, σε αυτοκίνητα Nissan πέρα της αρχικής τριετίας.

Την συγκεκριμένη μοναδική παροχή από τη Nissan, μπορούν να εκμεταλλευτούν ιδιοκτήτες των μοντέλων που πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις :

  • Το αυτοκίνητο να έχει ημερομηνία παραγωγής μεταγενέστερη της 1/1/2000.
  • Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα να πραγματοποιήσουν συντήρηση σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Nissan ή,
  • Οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων αυτών να επισκεφθούν για έλεγχο και διενέργεια τυχόν ανάκλησης, ένα από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Nissan.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι καλύψεις του Προγράμματος Δωρεάν Οδικής βοήθειας από τη Nissan, είναι ίδιες με αυτές που ισχύουν κατά την διάρκεια ισχύος της εγγύησης ενός νέου αυτοκινήτου της μάρκας.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με τον πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της Nissan, αναζητώντας τα στοιχεία επικοινωνίας στο χάρτη.

Το τηλέφωνο επικοινωνίας της οδικής βοήθειας από την NISSAN είναι το :

2103428600

free-roadside

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ

Πώς μπορώ να κάνω ένα Test Drive;

Πώς μπορώ να κάνω ένα Test Drive;

Αν θελήσετε να δοκιμάσετε το μοντέλο το οποίο σας ενδιαφέρει πριν την τελική σας απόφαση, επιλέξτε ένα από τους παρακάτω εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας:

  • Συμπληρώστε τα πεδία στο «Κλείστε ένα Test Drive» και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προκειμένου να διευθετήσουμε της λεπτομέρειες της δοκιμής
  • Επισκεφτείτε την έκθεση ή επικοινωνήστε τηλεφωνικά με τον πλησιέστερο σε σας εξουσιοδοτημένο συνεργάτη μας και εκφράστε του την επιθυμία σας
  • Πώς; Τα στοιχεία του Επίσημου Δικτύου Nissan είναι διαθέσιμα και απλά κάντε «κλικ» στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο επάνω δεξιά στην σελίδα.

Πώς μπορώ να αποκτήσω ένα έντυπο ενημερωτικό φυλλάδιο (prospectus) του μοντέλου που με ενδιαφέρει;

Πώς μπορώ να αποκτήσω ένα έντυπο ενημερωτικό φυλλάδιο (prospectus) του μοντέλου που με ενδιαφέρει;

Αποκτήστε το έντυπο ενημερωτικό φυλλάδιο για το μοντέλο που επιθυμείτε με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Συμπληρώστε τα πεδία στο «Παραγγείλετε ένα φυλλάδιο» με τα απαραίτητα στοιχεία σας
  • Απευθυνθείτε στον πλησιέστερο σε σας εξουσιοδοτημένο συνεργάτη μας ( Εξουσιοδοτημένο δίκτυο )
  • Επικοινωνήστε τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Nissan στα τηλέφωνα 210.3489.362 και 210.3489.438 και κάθε απαραίτητη πληροφορία στη διάθεσή σας.

Τι εγγυήσεις προσφέρει η Nissan με την αγορά καινούριου αυτοκινήτου;

Τι εγγυήσεις προσφέρει η Nissan με την αγορά καινούριου αυτοκινήτου;

Αποκτήστε το έντυπο ενημερωτικό φυλλάδιο για το μοντέλο που επιθυμείτε με έναν από τους παρακάτω τρόπους: Οι καλύψεις που προσφέρουν το σύνολο των εγγυήσεων της Nissan και κάθε πληροφορία που σχετίζεται με αυτές είναι στη διάθεσή σας, αρκεί να επισκεφτείτε το αντίστοιχο τμήμα του site της Nissan, «Εγγύηση». Σε περίπτωση που επιθυμείτε περισσότερες πληροφορίες αποθηκεύστε το «Βιβλίο Εγγύησης» ή επικοινωνήστε τηλεφωνικά με τους συνεργάτες του Τμήματος Εγγυήσεωv στο 210.3489.389 για κάθε απαραίτητη διευκρίνιση.

Τι χρηματοδοτικά προγράμματα προσφέρει η Nissan;

Τι χρηματοδοτικά προγράμματα προσφέρει η Nissan;

Για τους εναλλακτικούς τρόπους χρηματοδότησης αλλά και για αναλυτική οικονομική ενημέρωση απευθυνθείτε σε έναν από τους Επίσημους Αντιπροσώπους της Nissan στη Ελλάδα ( Βρείτε έναν έμπορο ) και ενημερωθείτε πλήρως για τις οικονομικές λύσεις και διευκολύνσεις που παρέχονται μέσω των έντοκων και άτοκων διακανονισμών. Κάντε «κλικ» σε ένα από τα μοντέλα της Nissan και συμπληρώνοντας τα πεδία που βρίσκονται στον «Τιμοκατάλογο» έχετε μια πρώτη γεύση για τις τιμές αγοράς και τους δυνατούς τρόπους αποπληρωμής.

Δεν έχω γίνει συνδρομητής σε εταιρίες ασφαλίσεως αυτοκινήτου. Σε περίπτωση αγοράς καινούριου αυτοκινήτου τι ασφαλιστική κάλυψη προσφέρετε;

Δεν έχω γίνει συνδρομητής σε εταιρίες ασφαλίσεως αυτοκινήτου. Σε περίπτωση αγοράς καινούριου αυτοκινήτου τι ασφαλιστική κάλυψη προσφέρετε;

Σας προτείνουμε με την αγορά του αυτοκινήτου σας να το ασφαλίσετε, επιλέγοντας ένα από τα πρωτοποριακά προγράμματα ασφάλισης που παρέχονται από το δίκτυο εξουσιοδοτημένων διανομέων της Nissan.

Όσον αφορά τα ανταλλακτικά και τη διαθεσιμότητα τους, τι ισχύει και τι καλύψεις προσφέρονται;

Όσον αφορά τα ανταλλακτικά και τη διαθεσιμότητα τους, τι ισχύει και τι καλύψεις προσφέρονται;

Η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε προέβει σε σημαντικές επενδύσεις με μεγαλύτερη το Κέντρο Διανομής Ανταλλακτικών στον Ασπρόπυργο. Η επένδυση αποσκοπεί στη μείωση του χρόνου παράδοσης των ανταλλακτικών, στη μείωση του κόστους διακίνησης και αποθήκευσης και κυρίως στη γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών με ανταλλακτικά που βρίσκονται πάντα στη διάθεση τους. Οι χρόνοι που απαιτούνται για την παράδοση κάποιου ανταλλακτικού, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο, είναι μια ημέρα για την περιοχή της Αττικής και δύο μέρες για την υπόλοιπη Ελλάδα.

Με ποιό τρόπο διασφαλίζονται τα επιμέρους συμφωνηθέντα ζητήματα κατά τη διάρκεια της αγοράς του αυτοκινήτου;

Με ποιό τρόπο διασφαλίζονται τα επιμέρους συμφωνηθέντα ζητήματα κατά τη διάρκεια της αγοράς του αυτοκινήτου;

Κατά τη παραγγελία του αυτοκινήτου που έχετε επιλέξει, στο ειδικό έντυπο παραγγελίας αυτοκινήτου καταγράφεται επ΄ακριβώς ο εξοπλισμός και το κόστος αγοράς του εν λόγω μοντέλου και το οποίο παραδίδεται σε σας. Διαβάστε προσεκτικά το περιεχόμενο και διατηρήστε το τουλάχιστον μέχρι την ημέρα της παράδοσης.

Κατά την επίσκεψή μου στην έκθεση, ποιες πληροφορίες είναι σημαντικές για την ενημέρωσή μου;

Κατά την επίσκεψή μου στην έκθεση, ποιες πληροφορίες είναι σημαντικές για την ενημέρωσή μου;

Η πλήρης ενημέρωση, για το μοντέλο της Nissan που σας ενδιαφέρει, αποτελεί πλέον το ουσιαστικότερο εργαλείο για κάθε απόφαση. Ενημερωθείτε για:

  • Την ενεργητική ασφάλεια
  • Την παθητική ασφάλεια
  • Την οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου
  • Την αξιοπιστία
  • Την άνεση που προσφέρει / χώρος επιβατών
  • Τις επιδόσεις του αυτοκινήτου
  • Τους όρους της Εγγύησης και την δυνατότητα Επέκτασής της
  • Τους όρους εγγύησης που προσφέρονται
  • Τα χρηματοοικονομικά προγράμματα που προσφέρει η εταιρία
  • Το χρόνο παράδοσης του μοντέλου
  • Τις επιλογές στο χρωματολόγιο
  • Τις επιλογές στα αξεσουάρ
  • Τη συντήρηση
  • Τα ανταλλακτικά

Σε περίπτωση αλλαγής διεύθυνσης, χρειάζεται να ενημερώσω τη Nissan;

Σε περίπτωση αλλαγής διεύθυνσης, χρειάζεται να ενημερώσω τη Nissan;

Η σωστή και έγκυρη καταχώρηση των στοιχείων της διευθύνσεώς σας μας δίνει τη δυνατότητα να σας ενημερώνουμε άμεσα για οποιοδήποτε θέμα σχετίζεται με το αυτοκίνητό σας. Σε περίπτωση αλλαγής διεύθυνσης παρακαλούμε να μας ενημερώσετε με τα καινούρια σας στοιχεία επιλέγοντας έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Να επισκεφθείτε τοπικά Μέλος του Δικτύου Nissan για να σας εκτυπώσει νέα ετικέτα Πιστοποιητικού Εγγύησης, ή
  • Να μας τηλεφωνήσετε και να μας δώσετε τις πληροφορίες, στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, στο τηλέφωνο 210.3489313, 
    ή
  • Να μας στείλετε e-mail με τις πληροφορίες στην ηλεκτρονική διεύθυνση customercare@nissan.gr
  1. Nissan | Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.
  2. Δωρεάν οδική βοήθεια

Toggle ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ menu ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

  • FAQ
  • Επικοινωνία
  • WLTP Emissions Testing
  • Προσωπικά Δεδομένα

Toggle ΓΚΑΜΑ NISSAN menu ΓΚΑΜΑ NISSAN

  • Επιβατικά
  • Επαγγελματικά Οχήματα
  • Ηλεκτρικά Οχήματα
  • Rescuers page

Toggle NISSAN NETWORK menu NISSAN NETWORK

  • Βρείτε τον Πλησιέστερο Έμπορο
  • Nissan Intellligent Mobility
  • ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
  • ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΕΔΩ

Toggle Nissan Social menu Nissan Social

  • facebook
  • twitter
  • youtube
  • instagram
  • ΛΤΠΦ
  • ΛΤΠΦ : ΑΡΧΕΙΑ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΩΝ ΕΤΩΝ / ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΕΚΔΟΣΗΣ/ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ
  • COC
  • Όροι και Προϋποθέσεις

© Nissan Master 2023