ΥΒΡΙΔΙΚΟ |
ΒΕΝΖΙΝΗ |
|
---|---|---|
Πως λειτουργεί? |
Τροφοδοτείται από συνδυασμό βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα | Τροφοδοτείται εξ ολοκλήρου από τον βενζινοκινητήρα |
Τι τροφοδοτεί την κίνηση στους τροχούς; | Ο βενζινοκινητήρας ή ο ηλεκτρικός κινητήρας ή και τα δύο. | Βενζινοκινητήρας |
Πώς φορτίζεται η μπαταρία; | Φορτίζει κατά την οδήγηση από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και με αναγεννητική πέδηση | Δεν υπάρχει ηλεκτρικός κινητήρας |
Χρειάζεται βενζίνη; | Ναι |
Αποκλειστικά |
Ποια είναι η εμπειρία οδήγησης; | Άμεση ροπή και πιο αθόρυβη κίνηση | Συνηθισμένη εμπειρία οδήγησης βενζινοκινητήρα |
Εκπομπές CO2 | Σημαντικά μειωμένες εκπομπές | Φυσιολογικά επίπεδα CO2 |
ΥΒΡΙΔΙΚΟ |
ΒΕΝΖΙΝΗ |
|
---|---|---|
Πως λειτουργεί? |
Τροφοδοτείται από συνδυασμό βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα | Τροφοδοτείται εξ ολοκλήρου από τον βενζινοκινητήρα |
Τι τροφοδοτεί την κίνηση στους τροχούς; | Ο βενζινοκινητήρας ή ο ηλεκτρικός κινητήρας ή και τα δύο. | Βενζινοκινητήρας |
Πώς φορτίζεται η μπαταρία; | Φορτίζει κατά την οδήγηση από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και με αναγεννητική πέδηση | Δεν υπάρχει ηλεκτρικός κινητήρας |
Χρειάζεται βενζίνη; | Ναι |
Αποκλειστικά |
Ποια είναι η εμπειρία οδήγησης; | Άμεση ροπή και πιο αθόρυβη κίνηση | Συνηθισμένη εμπειρία οδήγησης βενζινοκινητήρα |
Εκπομπές CO2 | Σημαντικά μειωμένες εκπομπές | Φυσιολογικά επίπεδα CO2 |
ΥΒΡΙΔΙΚΟ |
ΒΕΝΖΙΝΗ |
|
---|---|---|
Πως λειτουργεί? |
Τροφοδοτείται από συνδυασμό βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα | Τροφοδοτείται εξ ολοκλήρου από τον βενζινοκινητήρα |
Τι τροφοδοτεί την κίνηση στους τροχούς; | Ο βενζινοκινητήρας ή ο ηλεκτρικός κινητήρας ή και τα δύο. | Βενζινοκινητήρας |
Πώς φορτίζεται η μπαταρία; | Φορτίζει κατά την οδήγηση από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και με αναγεννητική πέδηση | Δεν υπάρχει ηλεκτρικός κινητήρας |
Χρειάζεται βενζίνη; | Ναι |
Αποκλειστικά |
Ποια είναι η εμπειρία οδήγησης; | Άμεση ροπή και πιο αθόρυβη κίνηση | Συνηθισμένη εμπειρία οδήγησης βενζινοκινητήρα |
Εκπομπές CO2 | Σημαντικά μειωμένες εκπομπές | Φυσιολογικά επίπεδα CO2 |
Το σύστημα e-Pedal Step σας δίνει την επιλογή του ελέγχου με την χρήση ενός και μόνο πεντάλ, ώστε να μπορείτε να επιταχύνετε και να επιβραδύνετε ενεργά, μέσω και μόνο του πεντάλ γκαζιού. Θα χρειαστεί να αγγίξετε το φρένο μόνο όταν αποφασίσετε να σταματήσετε.
ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ
Οι εικόνες και οι περιγραφές που εμφανίζονται είναι για σκοπούς καθοδήγησης. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι φωτογραφίες είναι οχημάτων που δεν προδιαγράφονται [εμπορικά] και δεν αντιπροσωπεύουν συγκεκριμένο μοντέλο, κατηγορία ή προσφορά. Τα χαρακτηριστικά που εμφανίζονται ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμα ή να μην είναι διαθέσιμα ως τυπικά ή μόνο ως προαιρετικά. (με επιπλέον χρέωση).
[1][2] Βασισμένο στη σύγκριση του Juke Hybrid Techna+ με την έκδοση Juke Βενζίνης DCT Techna+, στον μεικτό κύκλο κατανάλωσης
[3] Τα στοιχεία WLTP που εμφανίζονται είναι για λόγους συγκρισιμότητας. συγκρίνετε μόνο τα στοιχεία με οχήματα που δοκιμάστηκαν με τις ίδιες τεχνικές διαδικασίες. Τα πραγματικά αποτελέσματα οδήγησης στον πραγματικό κόσμο ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με παράγοντες όπως οι καιρικές συνθήκες, το στυλ οδήγησης, το φορτίο του οχήματος ή τυχόν αξεσουάρ που έχουν τοποθετηθεί μετά την εγγραφή.
[4] Δεν ισχύει για τις υβριδικές εκδόσεις, μόνο για τις DCT.
[5] Λειτουργίες οδήγησης είναι στάνταρ για το βαθμό N-Connecta προς τα πάνω.
[6] Δεν πρέπει να βασίζεστε αποκλειστικά σε λειτουργίες άνεσης του οδηγού. Ορισμένες λειτουργίες ενδέχεται να μην λειτουργούν σε όλες τις συνθήκες και περιστάσεις. Ταχύτητα και άλλοι περιορισμοί ισχύουν.